AGÜ Tanıtım Günleri Başlıyor


Abdullah Gül Üniversitesi (AGÜ) olarak, gençlerin yükseköğretimde doğru tercih yapmasına yardımcı olmak amacıyla düzenlediğimiz tercih ve tanıtım günleri 1 Temmuz’da başlıyor.

Tanıtım günlerimiz, 1-17 Temmuz tarihleri arasında 09.00 ile 22.00 saatleri arasında, Sümer Kampüsü’nde gerçekleştirilecek. Tanıtım günleri süresince aday öğrencilere ve ailelere eğitim olanakları, akademik programlar, burs seçenekleri, kampüs imkanları, üniversitemizin yurtiçi ve yurtdışı olanakları, barınma imkanları hakkında detaylı bilgiler verilecek.

Akademisyenlerimiz, AGÜ Dil Okulu önünde oluşturulacak stantlarda, aday öğrenciler ve velileri, meslekler ve tercih konusunda da bilgilendirecek.

Kampüsümüze gelen aday öğrenciler yapılacak tanıtım günlerinde üniversite, üniversitenin sağladığı imkanlar, meslekler ve tercihlerle ilgili her türlü bilgiye ulaşabilecek.

Tanıtım günleri çerçevesinde aday öğrenciler, 0850 360 0 248 numaralı ALO AGÜ’yü arayarak, günün her saatinde bilgi edinebilecek.

Sizleri AGÜ Tanıtım Filmi ile başbaşa bırakıyor ve Temmuz ayında Sümer Kampüsümüze bekliyoruz.

29 Haziran, Kaynak: http://www.youtube.com

Bir Cevap Yazın

